2013年6月28日 星期五

Mandarin Grill & Bar - Breakfast




(封面圖片)






Weekday的日子與CEO被邀請到跑馬地參加一項活動,開始時間12:30,haha...順理成章來一天假期!

之前同CEO提起好掛住係倫敦Ritz的多士及Egg Benedict,就決定試試一様有高水準的Mandarin Grill & Bar的英式早餐。




天花全是文華東方酒店Icon,以鮮黃色的馬蹄蘭裝飾份外高貴典雅!





正常的工作日,在場只有兩枱食客,早餐中段後我倆更是包場呢


 

一邊欣賞鮮花賞心悅目~~~


 

四色的果醬Acacia Honey, Orange, Marmalade, Apricot Jam with Lavender, Strawberry Jam,看見也好開心~~~


 

CEO的西瓜汁



Off menu的菠蘿汁,店方也盡量滿足客人的要求!


 


 



跟早餐的多士,要了兩款Brown Toast & White Toast,多士兩邊烘得均勻脆口,塗上果醬,美味極了


 



Egg Benedict $308
ham, muffin, hollandise (包括一杯果汁及一杯茶或咖啡)

看外表有點失望,荷蘭汁份量太少,而鬆餅稍乾及不夠軟熟,唯一波蛋流心滿意,味道蠻不錯!



 


 








Full English $308
two eggs, black pudding, portobello mushroom, Rhug Estate bacon, sausage, tomato  (包括一杯果汁及一杯茶或咖啡)

甚豐富的英式早餐,當中Black Pudding最精彩,香濃軟滑!芝士奄列沒有起絲,但一樣味美!


 


 

如大貝殼般的牛角酥,層層的酥皮紋理,溫度微暖,澎湃的牛油香!


 



  




 


早餐水準稍未如期望, 但環境, 氣氛及服務補數啦! 2人世界的早餐~~~

完美的句號Earl Grey & Latte作總結,迎接下一場節目
 


 

9 則留言:

  1. 二人早餐好豐富喎!
    [版主回覆06/29/2013 19:19:24]係呀...滿足呢!

    回覆刪除
  2. black pudding即係咩呀?
    [版主回覆06/29/2013 19:17:55]Black Pudding可翻成黑香腸、血腸,是用乾血、牛羊脂肪油和大麥製成。

    回覆刪除
  3. 好嘆呀! 不過消費都真係幾高呢...
    [版主回覆06/29/2013 19:21:09]是稍貴一點,跟住出席event當是慰勞自己啦

    回覆刪除
  4. 去文華食早餐,真識嘆,又羨慕
    [版主回覆06/29/2013 19:22:09]平日放假去架, 真係無乜幾何!

    回覆刪除
  5. 實在好正呀... 非常豐富﹗好豪呀﹗
    [版主回覆06/29/2013 19:22:54]豪一次啦

    回覆刪除
  6. 最喜愛的餐廳之一呢~!服務好 食物也好
    [版主回覆07/02/2013 13:49:51]嘆了一個豪華早餐, 奢侈一次

    回覆刪除
  7. 睇見都開心呢
    [版主回覆07/03/2013 14:04:09]咁既環境享用早餐真係幾舒服

    回覆刪除
  8. 靜靜地食環境氣氛,舒服又豪華!果醬幾款,有試薰依草嗎?味道如何,想自己整呢。
    [版主回覆07/03/2013 14:05:58]試吾晒果醬, 薰衣草沒試了
    可以自己整, 好叻呀!

    回覆刪除
  9. Egg Benedict 要成308....好貴呀... 隻蛋既蛋白仲要冇咁part..

    回覆刪除