2015年6月2日 星期二

爺爺雞煲皇 - CEO食雞煲?!

CEO怕辣, 真的講都講到悶. 但這天, 我們竟然去食雞煲. CEO食雞煲?! 我們這天晚上來到爺爺雞煲皇, 其實一家人中只有他不吃得辣吧, 間中吃一次辣, 不過份, 哈哈.


陳醋野生雲耳 $42
由小吃開始吃起, 陳醋野生雲耳帶陳醋的酸, 還有點點辣味, 很開胃的前菜.


八味金磚脆豆腐 $48
八味金磚脆豆腐熱辣辣, 皮很香脆, 味道是幾複雜的, 甜中帶辣, 很惹味.


爺爺招牌雞煲 $198
吃完前菜, 也是時間吃爺爺招牌雞煲. 為了遷就CEO, 就選了BB, 開始時真的不太辣, 不過慢慢煲落, 那份辣勁也滲出來了, CEO的怪叫聲也慢慢出現. 這個份量是全隻雞, 份量十足, 單吃雞的部份, 已經飽了一大半.



即叫即炸嚮鈴 $38
第二部份, 就是吃火鍋. 即叫即炸嚮鈴不油膩, 也算脆身, 難得的是即叫即炸, 有誠意.


炸魚皮 $38
炸魚皮的水準就一般, 太實太硬了, 就算放在湯內良久也沒有用.


手切本地肥牛拼牛頸脊 $198
主角之一手切本地肥牛拼牛頸脊, 兩款牛也有水準, 肥牛是幾肥美的, 但我更加推介肉味濃郁的牛頸脊, 吸收了湯底的味道, 更加美味.


手打四寶丸 $78
手打四寶丸包括有招牌手打牛根丸, 鯪魚滑, 手打鮮蝦丸, 和手打墨魚丸. 當然要數招牌手打牛根丸最吸引, 夠彈牙, 而手打墨魚丸的質感亦對辦.


新鮮肥鵝腸 $78
另外, 新鮮肥鵝腸是很有質素的, 爽口, 肥美, 很好去吸收辣汁, 令人怎去抗拒呢.


頂級午餐肉 $32
除了新鮮肥鵝腸, 頂級午餐肉也是不過錯過的邪惡之選, 把午餐肉放在湯內慢慢浸, 直到最入味的一刻, 大滿足!


白切牛坑腩 $58
白切牛坑腩是比較少見的火鍋料, 坦白講, 好像是不太適合用來打便爐, 因為是比較難去控制火候呢.


爺爺雞煲皇的爺爺招牌雞煲是幾有水準的, 其實BB辣的辣度對我們也足夠了, 不知道吃大辣的話, 是否連辣友也受不了呢?


餐廳資料:
爺爺雞煲皇
元朗紅棉圍3號厚德樓地下6號舖及1樓全層
2882 2902

3 則留言:

  1. 我同CEO一様唔食得辣,嘻嘻!有時其實好想食,但真係受不了。等小吉大個D,就可以訓練佢做"辣妹"呢!

    回覆刪除
  2. Mandy:
    ~我覺雞煲, 好惹味呀!! 用埋啲雞汁打邊爐, 連雞汁都食埋. .....美味到不得了!!

    回覆刪除
  3. 原來CEO爸媽都食得辣架?點解CEO冇佢地遺傳既?

    回覆刪除