2015年6月6日 星期六

富士山55 Fujiyama 55 - 人氣No. 1的特濃豚骨沾麵

富士山55是來自名古屋的品牌, 在香港的第一家分店開設在尖沙咀, 而第二家就在銅鑼灣伊榮街, 其實從地鐵站走來, 也相當便利.


富士山55主打的是沾麵, 不過也有拉麵供應. 這裡的每張檯特別設置了IH, 讓客人可以把沾汁加熱, 是貼心的安排.

濃香櫻蝦沾麵 $88
我們當然是吃沾麵, 濃香櫻蝦沾麵是也. 麵條是十六號麵, 幼身, 掛湯能力令人滿意, 只是彈牙度一般, 特別之處是除了掛湯, 還能夠掛蝦, 哈哈. 沾汁方面, 櫻花蝦味很突出, 但豚骨跟魚介味就比較淡, 不過就不會太油膩.




叉燒呈半肥瘦, 肉嫩. 半熟蛋的蛋香一般, 但就勝在有溏心效果. 吃完麵, 當然要加魚介湯, 也算不俗.


特濃豚骨沾麵 $78
不能不點的是人氣No. 1的特濃豚骨沾麵, 來到富士山55, 又怎能不吃人家最出色的一款沾麵. 用上的是九號麵, 粗身, 有咬口, 也比較彈牙, 掛湯能力好, 是比十六號麵為佳.





至於沾汁是結合豚骨, 鮮雞, 以及魚介, 味道當然很濃, 畢竟這是特濃版本, 但這才是吃沾麵的最佳境界. 濃濃的沾汁, 配彈牙的麵條, 美妙. 而加魚介湯之後, 就能夠享用這湯, 味道變得不態濃了.



日式芝士雜坎 $20
大家不要忘記點選日式芝士雜坎, 就是把一碗白飯, 及一碗芝士倒入剩下的湯去煮. 我們選擇了濃香櫻蝦湯底, 白米飯相當入味, 芝士香的濃郁, 芝士迷必吃.



雞軟骨棒 $28
小食方面, 雞軟骨棒有咬口, 味道選了燒汁沙律醬味, 哈哈, 加上了沙律醬, 我當然喜歡.


富士山55的沾麵是幾有水準的, 推介大家吃人氣No. 1的特濃豚骨沾麵, 之後還要來一客日式芝士雜坎, 芝士迷可滿足呢.


餐廳資料:
富士山55 Fujiyama 55
銅鑼灣伊榮街9號欣榮商業大廈地下1號舖
2363 3334

2 則留言:

  1. Mandy:
    ~這間麵店, 見到好多blog 友都有食, 而且仲個個都讚!!!
    ~我好喜歡這間店鋪用爐heat住啲湯, 而且最後仲利用啲湯整飯, 真係咩精穗都食到!!
    ~真係唔止一個麵咁簡單!!

    回覆刪除
  2. 妳哋咁多個都推介呢間,我返嚟都要試下先~~~ :)

    回覆刪除