2014年6月6日 星期五

School Food - 新派韓風


新派韓風引來不少粉絲,往往未到用餐時間已大排長龍,趁著熱潮,分店一時間已達3間,位於銅鑼灣、沙田及九龍塘。是日產檢,有CEO陪伴在側,也得一起偷閒在非繁忙時間到訪。








烏卒卒 $68
餐牌上壽司卷物選擇不少,要了一客人氣烏卒卒,二人分吃每人有7件之多,幾個朋友分享就相當抵食。烏卒卒 - 紫菜卷包裹墨汁壽司飯加上墨魚,入口帶煙韌,點點香甜,反而我較愛沾一沾沙律醬享用。


廚師卡邦尼年糕 $68
卡邦尼意大利粉吃得多,試試韓版的廚師卡邦尼年糕。配料有洋葱、煙肉、粉絲及主角的年糕,卡邦尼汁Creamy,味道以甜味為主,餐牌上列明的少辣就完全欠奉,缺乏特色,年糕亦未夠軟腍。

以消費價格是抵食,難怪招徠許多年青人,雖則食物水準不見凸出。如不用長時間輪候,可以一試。



餐廳資料:
School Food
地址:銅鑼灣勿地臣街1號時代廣場13樓1302號舖
電話:2480 3666

4 則留言:

  1. 响times square 食過一次, 尋日本來打算响沙田食.6:45拎壽, 最終9:45先到我, 無食到,所以最終無食到, 食咗其他野,太誇張.

    回覆刪除
    回覆
    1. 要排咁耐就真係吾值得, 佢無落場時間, 要食早少少應該就無問題!

      刪除
  2. Mandy:
    ~香港太多好餐廳, 真係試唔完!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係架, 就算我地住係香港, 好多新野都未試過!!

      刪除