2013年2月24日 星期日

東海堂 - 黑龍捲

2013-02-24, 13:15




頌揚2月之星生辰, 當然要買個生日蛋糕賀一賀佢, 時間尚早, 在旺角沒有另類選擇, 我倆走到旺角地鐵站那邊, 有兩間集團式餅店, 就碰碰運氣, 見餅櫃有5款Cake little, 還有最新的愛媛縣黑芝麻蛋糕~~ 要有驚喜, 就選新產品吧! 外面白雪雪的圓圈, 中間灰黑捲狀, 像似黑龍捲的愛媛縣黑芝麻蛋糕原價$168, 用獅子銀行信用卡九折$151.2.














愛媛縣黑芝麻雲呢拿蛋糕 $168

甜品也可以美肌?餅店海報黑胡麻美肌的愛媛縣黑芝麻雲呢拿蛋糕, 吃甜可以美肌, 蠻不錯呢!
原來黑芝麻屬於健康長壽食物, 其中含有的鈣、磷、鐵、維他命A、B、D、E、F、卵磷脂、脂麻素、蛋白質、油酸等, 而維他命 A 主要作用是讓皮膚看來柔軟細緻, 促進新陳代謝, 如果食前將芝麻磨碎,養分更易為人體所吸收。


 


外層是雲呢拿慕絲, 顏色白雪雪, 入口軟滑濕潤, 令有一陣Moist的感覺, 不會有魚膠那種膠膠的質感, 雲呢拿慕絲是香甜蜜味, Sweet

中層是竹炭海綿蛋糕, 幼黑的海綿蛋糕, 乾身軟綿, 氣孔細密, 味道清淡.

夾心是愛媛縣黑芝麻忌廉, 灰色部份的黑芝麻忌廉是蛋糕精髓所在, 充滿濃郁的黑芝麻香, 還有一種沙沙的口感, 是黑芝麻碎的功勞, 是真材實料!

餅底是普通牛油餅底, 牛油味不算強及不膩, 讓主角的雲呢拿慕絲和黑芝麻忌廉盡顯所長, 細滑碰上沙沙感, 香口夾甜蜜, 吃了1/12塊的我, 有點不夠候, 口裡留有黑芝麻的餘香.

你會選擇漂亮討人歡喜的七色彩虹, 還是美肌的黑龍捲?


1 則留言:

  1. 一睇就知佢好食過彩虹蛋糕好多好多啦!!!
    [Yan回覆02/27/2013 13:04:39]未食唔係損失呀.. 東海堂的蛋糕好食過佢好多好多!
    [Oli回覆02/26/2013 14:21:55]食過兩次,都食唔出有咩味
    返而覺得同一集團的東海堂就越來越好
    [版主回覆02/26/2013 13:41:45]我未食過彩虹蛋糕呢! 你們的評語話無乜味嘛

    回覆刪除