2014年3月31日 星期一

明華餅家 - 價廉味美


逢週日也是早起的日子,孕媽媽未捱到午餐就要來一個茶點,時間不早不晏,身在旺角沒有太多選擇,除了快餐店及麵包店,完成早堂崇拜散步來到家樂商埸附近,還是惠顧老店穩穩當當,明華餅家出品是不少,這次我的目標是燒餅,街坊價3元一塊的燒餅有4款口味,原味、豆沙,奶黃及花生。

豆沙燒餅 $3
豆沙燒餅入口仍然帶點溫暖,表面乾爽完全不油膩,沾上點點芝麻粒,軟綿香糯,豆沙甜而不漏,好吃得一口接一口,廉價味美的小店實在要多多支持,哈哈⋯下次經過也要來一個呢!



餐廳資料:
明華餅家
地址:旺角煙廠街1-3D



7 則留言:

  1. Mandy:
    ~你而家出街帶啲乾糧係身嗎!! 有時未必揾到想食嘅食物吃.
    ~但豆沙燒餅, 很不錯. 無啦啦, 揾到好野食!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky,
      我出街就無帶乾糧, 公司就會有餅乾或水果~~
      豆沙餅都吾係太甜, 所以都適合做茶點既 :DD

      刪除
  2. 我都好耐無食過燒餅啦,得閒都要去唐式餅鋪搵下有無先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都好耐無食過燒餅, 心血來潮想食, 又好吃呢!

      刪除
  3. 我都鍾意食豆沙架, 而且紅豆通乳, 遲d可以多食~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦~ 可以通乳架, 你吾講真係吾知喎

      刪除
  4. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除