2015年6月19日 星期五

Dear MaMa * 小B爬行大賽


9/5/2015

就趁住母親節, 媽媽就幫小晴晴再次報名參加BB爬行比賽, 當日更特別穿上西瓜look的戰衣來應戰呀, 哈哈哈 :DDD

今次比賽大會由EShop x megaBOX舉辦, 項目有Dear Mama * 小B爬行比賽小B媽咪去Shopping, 分不同年紀作賽.



其實今次係小晴晴第三次參加比賽, 第一次得第四名, 第二次得第三名, 相信經過兩次的經驗, 比賽一定會有進步. ^ ^ (小晴晴加油呀!!)


一家三口先報到, 被分為時段B 第6場第四條賽道, 每場即時頒發冠軍, 心情越黎越緊張啦~~~~


等待比賽開始, 就來觀察場地, 賽道比之前的長許多, 似乎相當認真, 每場有6位BB參賽, 而在一旁觀戰的小晴晴, 要蠢蠢欲動了~~~ 


母親節當然是由媽媽和BB落場啦, 每位媽媽可以帶道具引導BB前進, 但與BB不可以有身體接觸.


比賽開始, 媽媽拿出秘密武器, 就係長柄啤梨, 小晴晴看見大梨梨即時彈出, 兩眼發光, 誓要搶媽媽手中的大梨梨.


到比賽中段爬向第三線的小晴晴, 需要媽媽將小晴晴抱回第四段再繼續比賽.

當司儀姐姐話西瓜妹妹領先許多, 我們正向終點邁進~~~


去到比賽尾段小晴晴一直由頭帶落尾, 得到冠軍, 媽媽開心得想要哭了 >_< (雖然是小小比賽, 卻是小晴晴的第一個冠軍啊!!!)


咁開心既時刻, 來幅勝利完成照~~~
(看小晴晴的表情, 捉著大梨梨不放啦 :DDD)


比賽完後, 當然要慰勞比賽選手啦, 吃了大半個梨梨~~~

到爸爸媽媽醫肚時, 西瓜妹妹要稍作休息啦 :PPP


~~ 冠軍證書 ~~


~~ 冠軍禮物 ~~


~~ 參賽禮物 ~~

賽後分析:
1. 經驗豐富 (講笑啫)
2. 小晴晴其實好奇心非常強, 好容易被其他吸引, 因為這次一開始比賽彈出, 身邊減少了引誘(包括其他BB及玩具)
3. 比賽2.5小時前飲過奶, 小晴晴開始有胃口, 對著至愛的梨梨又怎能不向前衝呢! (當然不能餓壞寶貝啦)


小晴晴得了冠軍爸爸媽媽都好開心呀, 謝謝你送給媽媽感動的母親節禮物!

BeBe, I love you~~~ :DDD


6 則留言: