2014年8月6日 星期三

日日鮮豆漿 - 日日新鮮


母乳媽媽自從陪月姨姨完工了, 自己開始煲湯, 沖泡代茶來補充, 但離上班的日子不遠, 要找一些方便有益的飲食方法, 從BK媽媽組得知黑豆漿有助催乳, 就試試看.


屋企附近有一小店日日鮮豆漿, 顧名思義日日新鮮炮製, 那就放心購買.

黑豆漿$9一杯, $14一樽, 買回家慢慢飲用就要樽裝吧.

黑豆漿 $14
透明膠樽是密封蓋掩, 衛生清潔. 姨姨的溫馨提示, 因為是新鮮炮製, 沒有防腐劑, 2小時內不飲用就要冷藏. 有無糖及有糖選擇, 而有糖的也只是少甜. 份量有2杯半, 樽裝是化算得多. 黑豆漿是帶暖意, 入口豆味不算好濃, 飲後感到一點點黑豆幼細的渣, 是真材實料, 這個價錢絶對收貨.



餐廳資料:
日日鮮豆漿
地址: 美孚美孚新村萬事達廣場75號D舖


8 則留言:

  1. 嘻嘻!我老公唔駛整奶,不過佢都日日食麥皮黑豆漿(無糖)! XD

    回覆刪除
  2. 遲D搵日黎探妳, 順便帶埋奶泵俾妳試下, 為返工做準備呀~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢排覺得亞囡大食左, 埋完身都無得泵咁制

      刪除
  3. 而家好少咁真材實料嘅手工豆漿喇

    回覆刪除