2014年5月12日 星期一

Dalloyau - 還記得當天


近期越來越多著名甜品店進駐香港,就連在巴黎由1682年創立的Dalloyau老店也來到香港,美食之都美譽又一證明!

還記得當天和CEO到巴黎度蜜月的情景,旅途中尋找不同美味甜品,兩小無猜更覺甜蜜蜜!不知不覺,歲月如梳,在香港也可以品嚐Dalloyau的出品,從前吃的是他招牌Rum Baba,可惜新店暫未有提供,就試試其他出品吧!

Dalloyau位於海港城海洋中心4樓不屬於多眼處,與競爭激烈的港威商場比較,變得鶴立雞群,晚上約七時,但人流一樣不絶,是愛甜的,總會找上門!到訪時店方在四天前正式營業,因此只供外賣零售,店內設座位處仍在裝修進行中。當日所供應的除了多款甜餅外,還有馬卡隆、朱古力及禮盒等。我們挑選了兩款甜餅Saint-Honore Chantilly & Paris-Brest試一試,幸得態度友善的店員讓我們即場享用。


Saint-Honore Chantilly $48
Saint-Honore Chantilly賣相美麗觸目,雲呢拿忌廉帶點雲呢拿籽,焦糖泡芙表面泛起亮光,令人垂涎。嚐一口,忌廉軟滑輕柔,含豐富的雲呢拿香氣,伴著沾上脆焦糖的泡芙來品嚐,中心灌滿美味Chiboust cream,入口軟軟甜甜,軟、脆的對比分明,雲呢拿和脆焦糖的香味自然又濃郁,讓人一吃難忘。:DDD


Paris-Brest $48
Paris-Brest表面灑上糖霜及果仁碎,泡芙酥軟,榛子忌廉加入焦糖份外香甜,濃郁的榛子味,喜歡榛子的朋友就要試試啦!


試了兩款Dalloyau的出品又豈能滿足呢!5月中後才設座位,就約好朋友要來一場 Afternoon Tea!:DDD




5 則留言:

  1. 我都記得巴黎店入面人山人海,無知嘅我當時就算唔識呢間店都感覺到佢來頭唔細!

    回覆刪除
  2. Mandy:
    ~所以, 係香港居住好幸福, 真係好多外國品牌肯進駐入香港市場. 唔洗去旅行先食到好嘢

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...都係架, 不過我已經諗緊生完小吉要去旅行, 但又怕吾捨得小吉 XPP

      刪除
  3. 依篇真係好甜呀, 點呀, 生完想去邊度旅行? 帶埋小吉去囉 ;)

    回覆刪除