2014年4月11日 星期五

Via Tokyo - 偷嚐


要是不想撞正人龍時段,下午六時就來拉麵Jo Ramen Jo吃碗拉麵,先填飽鹹胃,CEO又心思思到Via Tokyo,這次要吃新推出的培茶軟雪糕,上一次因機件維修未能一嚐,重臨Via Tokyo照樣排隊輪候,時間正當晚飯時間,還好只等一會兒。





三色雪糕 $40
哈哈...要一提這是off menu,餐牌中是列出三色雪糕窩夫價錢$55,而CEO特別詢問下淨要三色雪糕,剔除窩夫及多款配料。三色雪糕是雲呢拿雪糕,招牌抺茶雪糕及新推出的培茶雪糕。
三色軟雪糕同樣香滑誘人,雲呢拿雪糕奶香凸出,相信是選用北海道牛乳有關,招牌抺茶雪糕固然實力依然,甘香清醇,另外培茶軟雪糕,傳來一陣烘培的香,濃厚的蘊味,仿似嚐著老茶的味道,吃著一口兩口如感受到一份茶道,令人留戀。

可惜我這個孕媽媽不能多吃,只好望著CEO滿足的樣子。期待小吉出世後一家三口來吃一場痛痛快快的,屆時可能有更多新口味,新驚喜呢!:DDD



餐廳資料:
Via Tokyo
地址:銅鑼灣禮頓道106-126號禮信大廈地下1A-1B號舖
電話:2895 1116

6 則留言:

  1. 咁正,比我實忍唔到口啦! Mandy叻叻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...多謝呀 XDD 天氣越來越熱, 真的好想食凍野呀!!!

      刪除
  2. 回覆
    1. 我都開始有D緊張, 小吉吾知似CEO定似我呢 XDDD

      刪除
  3. 好期待時間過得快d,快d同小吉見面^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 等小吉滿月, 大家一齊黎美孚探佢呀~~~

      刪除