2014年3月18日 星期二

世記上海麵店 - 比拼(下篇)


熟食中心的好處就是有許多選擇,同場就有兩間極為相似以炸豬扒麵作招徠,而我選擇另一間世記豬扒,也貪心一點選了炸豬扒拼炸菜幼麵,同行妹妹點選炸雞翼幼麵,弟婦是辣肉醬豬扒烏冬。


炸豬扒拼炸菜幼麵 $28
同樣炸豬扒份量十足,外層脆漿較厚、脆卜卜,豬扒味道就不夠入味,肉質稍實,個人是喜歡他的脆皮,實在香口,但吃到最後是覺得油膩。


拼炸菜肉絲幼麵連辣椒油,肉絲主要是肥豬肉,令人不感興趣,喜出望外麵條是軟硬適中,爽口。



同是$28的價格,麵條明顯稍勝,豬扒就要看你愛吃那一款口味,口感及味道各有特式。



餐廳資料:
世記上海麵店 Sai Kee
地址:大埔鄉事會街8號大埔墟街市及熟食中心2樓

8 則留言:

  1. Mandy:
    ~碗麵有埋其他配料, 唔錯!! 加埋炸豬扒, 好抵食嘅一餐
    ~其實, 唔需要貴野先好食, 食依啲, 我都好開心!! 哈哈~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實熟食中心仲有好多大眾化的食物,如果屋企有個咁既食堂真係吾錯!

      刪除
  2. 對雞翼幼麵最有興趣!加埋支樽裝汽水就very骨啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有試炸雞翼,都吾錯,一樣啖啖肉又香脆,加埋支汔水就Perfect,可惜我吾飲得呢

      刪除
  3. 好抵食呀,而且係我愛的炸豬扒

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...澳門有好多豬扒,邊間好食真係要問你啦

      刪除