2014年3月15日 星期六

川善茶居 - 聲、色、味俱全


下星期就要做糖水測試,因此再不能放肆地吃點品,暫時要限額分配糖份較高的食物,想起近期與HMY到訪川善茶居,為了新推出的甜品Sizzling Green Tea Brownie,到達時又見人龍,幸得總管預早訂位,一行六人有大有細才可舒舒服服內進。


Sizzling Green Tea Brownie $69
Sizzling Green Tea Brownie原來是以熱辣辣的鐡板奉上,方形的抹茶brownie,上層加上一球大雲呢拿雪球,再另上香濃抹茶醬。

就在電光火石之間淋上抹茶醬,動聽的Sizzling滋滋聲響起,成了Sizzling Green Tea Brownie的名字,當然也出現齊齊舉機情況,來機先吃!

濃郁的抹茶Brownie入口鬆軟,充滿抹茶甘香,融入香濃抹茶醬的冰凍、軟滑雲呢拿雪糕教人停不了口,一冷一熱的刺激味蕾,一陣子就被掃空了,可謂聲、色、味俱全!面對美味的甜品確實不能忍口!






餐廳資料:
川善茶居
地址:上環永樂街50號昌盛大廈5樓
電話:3690 8238

15 則留言:

  1. Mandy:
    ~其實香港唔係好大, 但啲美食就多到數唔晒, 食唔晒!! 同埋我覺香港啲食物做到好精, 又好食, 又有視覺享受!!
    ~個Sizzling green tea brownie 一凍一熱. 好美味!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 是的, 川善茶居仲有好多抹茶甜品, 抹茶粉絲不能錯過.

      刪除
  2. 綠茶味brownie好有創意,有機會,我一定會記得定位試試!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢仲有好多抹茶甜品及飲品架:DDD

      刪除
  3. 依個好味過Caprice個名貴cake ar!

    回覆刪除
  4. E間真係好想食但仲未去過的

    回覆刪除
  5. 由佢嘅抺茶心太軟開始嘅甜品.........我都未食過~~~~

    回覆刪除
  6. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除