2014年3月26日 星期三

東海堂 Arome Bakery - White Day 別注版北海道牛乳芝士蛋糕


三月份生日之星,生日蛋糕如何選擇好呢?巧遇東海堂與日本人氣護膚品品牌SHISEIDO “WHITE DAY 314” 白色情人節推廣,推出White Day 別注版北海道牛乳芝士蛋糕,就供應期完結前試試。



White Day 別注版北海道牛乳芝士蛋糕 $160.2
半磅裝 $98 / 1磅裝 $178,信用卡九折折實$160.2,選擇1磅裝已足夠八人享用。
賣相雪白脫俗,與主題的白色情人節合襯。切開蛋糕,內層層次分明,頂層鋪滿白朱古力片,雪白的忌廉,白朱古力芝士蛋糕及底層的oreo朱古力曲奇餅底,蛋糕採用純忌廉芝士及北海道優質3.6牛乳製件,因此入口份外香濃柔滑,奶香濃郁又不過甜,加上oreo朱古力曲餅底,味道更加豐富、香口,大人小朋友也合心意!



White Day 別注版北海道牛乳芝士蛋糕購買一磅裝便可獲贈Shiseido White Lucent一套三枝美白護膚品的換領券,換領券送價值$90 Balancing Softener, Serum and Cleansing Foam,扣除價值$90的美白護膚品,蛋糕就只需$70,享用牛乳芝士蛋糕同時又可美白,太捧了!

餐廳資料:
東海堂 Arome Bakery
全線分店有售

5 則留言:

  1. Mandy:
    ~我覺香港啲餅鋪,都幾進取. 間唔中會攪啲event, 又有新蛋糕推出. 可以間唔中試到不同口味. 好好玩.
    ~買蛋糕, 仲有護膚品送, 好精彩. 比我都襯下熱鬧!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我們也是剛好在供應期限前試試, 沒有走寶呢

      刪除
  2. 比妳引到我好想試個oreo餅底蛋糕呀! ^^"

    回覆刪除