2014年1月21日 星期二

坤記腸粉 - 滑滑腸粉邊個食


近日胃口奇奇怪怪,忽然想吃腸粉,忽然又想吃夾餅,說要吃就不是立時可以吃,又要吃好味的,真的不容易!





回家途中,CEO見我成日話要食腸粉,就提議到大圍”坤記腸粉”,時間約下午五時,那管他時間早或晚就舉步前往。小小店子赫見人龍,店內設有座位,路邊也有三張枱,吃得蠻有風味。



腸粉 $10/6條
腸粉$7有4條,$10有6條,特意來吃腸粉就要大一點份量,還要與CEO分吃呢!
腸粉有足夠熱度,軟腍、滑嘟嘟,至於醬汁方面豉油偏多,麻醬偏少,且稀薄,味道不夠香濃,所以比較困難掛上腸粉,影響口味。有勞CEO排隊購買,我就坐定定等食,換轉我買的一定要多麻醬及多芝麻。

 
炒米粉 $10
CEO告知,店子另一推介還有炒米粉,讓我這個米粉怪滿足一番。
米粉是相當大碟,觀察米粉色澤白淨,沒有添加任何醬油同炒,配料有椰菜和紅蘿蔔絲,味道清寡,米粉炒得不夠香口乾身,下次還是吃腸粉算了!



餐廳資料:
坤記腸粉
地址:大圍積富街石屋(近積德里)

4 則留言:

  1. 叫CEO去加多D麻醬同芝麻ma

    回覆刪除
  2. 呢間野門面好up dup, 攪到我唔敢入去

    回覆刪除
  3. 今朝返工咁啱都係同老公講起街邊腸粉,記得細個時一蚊腸粉已經有幾條,而且一蚊已經有六粒魚旦添呀,嘻嘻!

    回覆刪除