2014年1月21日 星期二

除紋按摩露



懷孕來到15周,肚子開始隆起,連帶胃腩也脹起來呢!>_< 好痕呀...好痕呀...肚皮也開始癢癢,應該要搽搽油~~


打聽過多方意見,有媽媽選擇有機的橄欖油、貴價除紋膏或普通潤膚露...

得出結果搽過的未必完全沒有肚紋,有一些媽媽好勤力搽,仍然爆肚紋,所以搽了只是防患未然及止痕癢。

搜尋過萬寧及屈臣士,在萬寧找到以上除肚紋按摩露,價錢約$130多元,總比貴許多來自法國的除紋膏便宜。



主要成份:
純可可油、維他命E、乳木果油

成份:
膠原蛋白及性蛋白、積雪草、甜杏仁油、堅果油

一向怕油膩、肥淋淋的的乳液,這個除紋按摩露質感幼滑,搽後清爽,容易吸收,痕癢也消失了。氣味就如椰子油般,沒有其他乳液濃烈的香味,來得較為清新自然。
通常在沐浴後搽及早上,那就更滋潤,消除乾燥。

5 則留言:

  1. 依隻都唔錯, 上一胎我爆左紋後醫生都係俾依隻sample我搽的~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁爆咗搽番lotion.......又可唔可以消除番架?

      刪除
    2. Yan, 原來這個牌子醫生都有推介, 咁用佢都更有信心!
      JJ, 其實產後可用另一款Lotion, 應該有幫助的.

      刪除
  2. 回覆
    1. 愛美是女孩子的天性呢! 海豚兒都白滑靚靚呀~~

      刪除