2013年10月6日 星期日

川善茶居 Sinmei Tea - 抹茶香橙芝士蛋糕



這天又跟兩好位朋友掃甜,不是是搵食,尋找新餐廳好野食,另加兩位特別的朋友加入,哈哈...好有口福!得優先試食川善茶居首日出品,由客席餅廚Matthew製作的新品Matcha Orange Cheesecake.

Matcha Orange Cheesecake 抹茶香橙芝士蛋糕 $65
賣相相當精緻,大家一看見已兩眼發光,分明的層次感,教人垂涎,裝飾的香橙啫喱繪形繪聲的告訴我們他是一片橙,開心果仁碎、橙味芝士蛋糕、抺茶白朱古力、抺茶海綿蛋糕、橙味芝士蛋糕、d橙皮及抺茶海綿蛋糕,有七層之多,這款有點一改川善茶居出品的作風,一貫抺茶為主道,而這款抺茶香橙芝士蛋糕可能又掀起另一浪潮,香橙啫喱酸酸甜甜,細滑的香橙芝士蛋糕加入橙皮吃起來更加清新脫俗,橙中一點綠的抺茶朱古力散發著甘甜,每一口也要吃足七層,才能體會固中滋味!

編寫網誌中不斷回味,想不到新品在第二天已售罄,要吃的話就要直接跟Matthew訂購了,打聽打聽下星期又有新品,叫人蠢蠢欲動要到川善尋寶!


餐廳資料:
川善茶居 Sinmei Tea
上環永樂街50號昌盛大廈5
3690 8238

10 則留言:

  1. 每次睇親呢間嘅介紹,都好希望可以去試下,住香港真係好口福! ^^

    回覆刪除
  2. 妳同CEO果然心靈相通喎,同一日出同一食評

    回覆刪除
  3. 想試好耐,但聽聞好難等位。

    回覆刪除
  4. 前日都經過永樂街, 原來呢間野就係度, 都唔覺添

    回覆刪除