2013年8月20日 星期二

丼丼屋食堂 Dondonya Shokudo - 十勝帶廣名物豚丼




(封面圖片)

























對於喜歡吃日式丼飯的朋友應該沒有未試過丼丼屋食堂的出品丼飯,這次帶來的是瘋魔全日本的人氣丼飯 - 『十勝帶廣豚丼專門店豚丼』

許多香港人遊歷北海道也會試試享負盛名的『十勝帶廣豚丼專門店豚丼』,現在開始一眾丼飯愛好者也能在香港品嚐北海道的神級美味!

這次丼丼屋食堂跟日本著名十勝帶廣豚丼專門店豚丼のぶたはげ合作,由北海道直送
推出美味誘人的十勝帶廣名物豚丼。

豚丼のぶたはげ的總店帯広はげ創立於1934年,當中的豚丼是店子的名物,因其出色的豚丼而深受堂地人喜愛及支持。其後他們在1996年在JR帶廣駅開設豚丼のぶたはげ,豚丼成為北海道十勝帶廣名店之一,至今在日本共有3家分店。









這晚在公關朋友的邀請及安排,到訪位於九龍灣德福分店的丼丼屋食堂,親嚐這款十勝帶廣名物豚丼,在此特别謝謝。

在特別安排下,除了得到店方介紹,更能認識來自日本的豚丼のぶたはげ社長矢野
整,在社長親切的笑容,詳細介紹及解釋,讓我們切身感受到他對豚丼的熱誠及堅持。





富士蘋果茶 $35
餐前先來一瓶富士蘋果茶,份量足夠供2人飲用,以$35的收費,抵飲 
 蘋果茶味道清新帶果香,沒有過甜,加上兩塊冰粒,Cool  



刺身沙律 $65
清新爽脆的沙律,有新鮮刺身及蔬菜,軟滑的帶子、三文魚、吞拿魚、洋葱絲及車厘茄,淋上日式醬汁,酸味味開胃醒神!






鐵板咖哩黑豚餃子 $38

再來是惹味小食,用上鐵板盛載咖喱黑豚餃子,既能保持熱度,夾起餃子,隨隨拉起一絲絲半熔芝士, 芝士表面焗得金黃香口,與沾上咖喱汁的黑豚餃子是三重享受~~~





十勝帶廣名物豚丼 $108
來到最期待的『十勝帶廣名物豚丼』,豚丼設有兩個份量,分別是並盛有4枚豚肉,價錢$88,特盛6枚豚肉,價錢$108,而我們這次試的是特盛,單看賣相極具份量,相當吸引呢!



豚丼的三大美味重點,是豚肉、醬汁及白飯,醬汁更可形容為「豚丼之命」,一碗豚丼是否美味,醬汁就是關鍵!

送來的豚肉烤得金黃焦香,店方選用的是豚中極品,屬肉眼部位,各有肥瘦,熱辣辣的豚肉,香味撲鼻,肉質較其他部位份外軟腍,瘦肉不乾,肥肉不膩,豚肉味道豐腴,鮮嫩軟腍。 每一片極品豚肉沾上70多年秘傳醬汁,經高溫精心烤製而成,令豚肉味道大大提升,甜美惹味!






而白米飯選用日本的秋田小町米,飯粒分明,長度較短圓潤,口感煙煙韌韌,混合秘製醬汁,好吃程度以我獨力完成一碗特盛,一個百折不扣飯桶的我,也不客氣,實在是大滿足!





日式芝士蛋糕 $28
 新品的日式芝士蛋糕,芝味屬輕宜版,淡淡的奶香,蛋糕質感細滑,蘸上伴碟的藍莓果醬,是不漏不膩的飯後甜點呢!



各位看相片不住垂涎,倒不如親身試試,來自北海道的十勝帶廣名物豚丼,要留意這款豚丼是期間限定的暫定供應至十一月三日,除了在丼丼屋食堂各分店供應之外,大家亦可以到圓方的丼丼屋本店享用,在那邊供應的是特盛,並配上野菜豚肉汁,賣價就是$138。

丼丼屋食堂
Facebook Page也特別推出了一個新的Facebook Tab,大家可以到以下連結看看:

http://www.facebook.com/DondonyaShokudo/app_133582050185841

當中的
Bloggers 問答遊戲部份(豚丼.美味真相)將於 815-28日舉行,而攝影比賽(分享.名物豚丼)將於829-925日舉行,大家到時可以留意一下!




餐廳資料
:
丼丼屋食堂
Dondonya Shokudo
九龍灣偉業街33號德福廣場1G54A2
號舖
2763 1918


17 則留言:

  1. 咦, 我反而想食咖哩黑豚餃子喎! 咖哩係妹妹favorite!!
    [Yan回覆08/21/2013 20:10:10]yeah yeah yeah!!
    [版主回覆08/21/2013 13:33:56]妹妹係咖哩fans
    [Oli回覆08/21/2013 00:17:07]m2 ar

    回覆刪除
  2. 豚肉好大塊呀,第一次見咁大塊囉
    [版主回覆08/21/2013 13:32:39]真係幾大塊架, 如果和CEO食我會揀特盛share食都夠

    回覆刪除
  3. 鐵板咖哩黑豚餃子
    一定超惹味呀...oishii呢~
    [版主回覆08/21/2013 13:33:08]惹味

    回覆刪除
  4. 我覺得鐵板咖哩黑豚餃子吸引D喎
    [版主回覆08/21/2013 13:35:20]我就鍾意豚丼多啲, 似終我係一個飯桶

    回覆刪除
  5. 呢間我都未食..........會找機會搵間分店試吓~~~
    [jj回覆08/21/2013 20:35:57]我去幫襯嘅話..........會記得食埋雪糕格喇~~~~
    [Yan回覆08/21/2013 20:10:21]係喎, 佢的雪糕都唔差的, 講起又好想食
    [版主回覆08/21/2013 13:36:52]平時同CEO食完丼飯, 仲食埋雪糕

    回覆刪除
  6. 好似好味呢
    [版主回覆08/21/2013 13:40:17]難得瘦部份都吾實呢

    回覆刪除
  7. 十勝帶廣名物豚丼真係好正, 好想去試哦!
    [版主回覆08/22/2013 14:20:10]就試下啦

    回覆刪除

  8. [版主回覆08/22/2013 14:18:48]大碗飯超滿足~~

    回覆刪除
  9. 嘩!一地口水啦!
    [版主回覆08/22/2013 23:30:12]hehe...

    回覆刪除
  10. Mandy 文迪
    ~好鐘意日式啲一碗碗客飯---有餸, 又有飯, 又有汁. 真係一碗, 都滿足晒.
    ~你好榮幸,得到公關邀請. 可以大開眼界
    [版主回覆08/22/2013 23:31:38]哈哈...食完真係好滿足架

    回覆刪除
  11. 我常出現在這個商場
    [版主回覆08/24/2013 10:19:50]有時我都會在這個商場睇戲

    回覆刪除
  12. 好吸引,價錢好似唔係太貴喎.
    [版主回覆08/24/2013 10:20:36]係呀, 份量十足

    回覆刪除
  13. ღ。Yuen Yan。ღ2013年8月24日 下午3:49

    見到啲相就流口水啦,我也很喜歡食丼丼屋
    有機會都試下這個十勝豚肉先
    [版主回覆08/24/2013 21:10:45]吾知會吾會撞到你呢

    回覆刪除
  14. 份量十足又唔貴wo...流口水了
    [版主回覆08/25/2013 22:00:22]引倒大家了

    回覆刪除
  15. 噚晚在荷里活廣場6:30PM見唔係太多人等位, 去咗呢間開餐, 叫咗個十勝帶廣名物豚丼(4枚豚肉) 相當香和好味!
    [版主回覆08/26/2013 13:17:45]聽你講完又想再食過呀

    回覆刪除
  16. 睇到我流口水啦, 沙田開咗, 搵日去試吓
    [版主回覆08/27/2013 14:12:50]沙田都有, 方便!

    回覆刪除
  17. 價錢唔太貴~ 得閒都去試吓先
    得閒來我blog睇睇~
    [版主回覆08/27/2013 14:13:25]ok

    回覆刪除