2013年6月24日 星期一

阿桂(南寧風味)老友粉 - 繼續辣



(封面圖片)


2013/6/22, 13:45


 


 


 

放工後番馬鞍山食晏,哈哈...昨晚吃完辣,還想繼續辣。

其實之前和CEO散步,發現好幾間吃辣的,但我們一向沒有留意,心血來潮就試一試。

步進小店,聞到一陣強烈的酸筍味,程度是刺鼻那種,心裡有少少卻步,希望食物是沒有問題。

小店空間有限,座位不多,約十多個,兩邊坐了客人,就只剩下一條讓人打側行過的空間。

午餐還是要輕宜的,一人一碗粉麵!







麻辣豬扒 (米線) $30
配料:韭菜, 酸菜, 腐竹, 可選擇(走, 微, 小, 中, 大)
麻辣豬扒米線, 加了$2轉通心的米線. 我要了小辣的, 豬扒切件約5塊, 炸朱扒不會乾, 收貨! 初試湯底麻辣程度是可以接受, 下次應該可以升級, 加上配料都幾豐富. 通心米線索得更加多湯, 不俗!  
CEO試了一口豬扒是無問題, 喝一口湯就咳起來~~~ 還是吃不辣的較適合CEO.



招牌南寧老友 (河粉) $26
配料:*(配菜), 蒜頭, 豆豉, 蕃茄, 肉片, 菜, * 可轉酸筍
指定動作要招牌的CEO選了招牌南寧老友河粉, 湯底味道是豆豉及蕃茄味, um...不是不好味, 總有點怪怪的, 這就叫南寧風味嗎?



自製山渣蘋果茶 $6
CEO的解辣茶, 雖然他的不是辣, 也要試試我的麻辣豬扒嘛, 以防萬一!
平時的我比較抗拒山渣茶, 不喜歡山渣的搶喉味, 而這個山渣茶加入蘋果, 可以保留山渣酸酸甜甜的味道, 又來得清新, 是難得我會喜歡的山渣茶!


餐廳資料:
阿桂(南寧風味)老友粉
地址:馬鞍山鞍誠街8號新港城三期地下13號舖
電話:3480 8199

6 則留言:

  1. 同CEO散步,好浪漫丫
    Mandy:第時食辣一定預理妳,踢走CEO
    [Herbert回覆06/25/2013 09:31:29]咳一聲唶...
    [版主回覆06/24/2013 22:56:55]食完野起碼都散散步, CEO的大肚腩
    好呀, 我同你地比都係BB班, hehe...

    回覆刪除
  2. ceo食到辣乜反應呀? 應該影黎post俾大家睇丫嘛
    [Yan回覆06/25/2013 20:35:57]咁又唔好, 冇左ceo我地冇左好多娛樂
    [Oli回覆06/25/2013 14:50:11]咁你唔好去囉,又唔食得辣又冇首名寫
    [Herbert回覆06/25/2013 09:30:47]妳檢舉了郭某人未呀.... 無首名, 我典去呀?!
    [Yan回覆06/24/2013 23:01:58]哎呀呀, 好期待今週五添
    [版主回覆06/24/2013 22:58:06]辣到咳 下次呀

    回覆刪除
  3. 馬鞍山都近我喎,有機會要試下。
    [版主回覆06/24/2013 23:04:13]一試無妨,經濟抵食

    回覆刪除
  4. 都唔知點解....female 總係可以食得辣D gei....
    [版主回覆06/25/2013 13:31:04]辣媽! 強呀
    [胡李媽媽回覆06/24/2013 23:25:53]係呀....我都係辣媽嚟 ga.....
    [版主回覆06/24/2013 23:21:40]真的嗎你也愛辣?

    回覆刪除
  5. 南寧風味未試過! 雲南米線小辣
    [版主回覆06/25/2013 13:32:09]試完話我知喜歡嗎

    回覆刪除
  6. 我中意飲山渣茶嫁,不過係自己煲的先飲
    係街飲到既味道有少少怪
    [版主回覆06/27/2013 13:46:12]可能你所講既怪味就係我吾鍾意個種

    回覆刪除