2013年2月21日 星期四

Fiat Cafe - Cool

FHY+3的組合, 要先謝謝FHY和PR朋友, 促使這個朋友的相聚晚飯, 嘻嘻...

主題餐廳 Fiat位於銅鑼灣旺區, 店舖實算寬敞, 除了經營飲食, 還售賣車輛, 現場展出三部, 愛車的你有興趣嗎?-->>



















陳列品Jacket, 呔盤, 桌球, 數種意大利粉等...



Cool~~型爆的跑車, 還有模型車(HK$160-200)、匙扣及精品, 設計精緻像真, 不知道收藏模型車的朋友'師傅'有無入貨呢?!








Honey Figs Margarita $50
餐前飲品較為清新, 無甜及低甜的Mocktail




店方主打輕食為主, 沙律的選擇是佔大部份餐牌, 還供應意粉、三文治、甜品及咖啡...

慢煮銀鱈魚, 水瓜柳, 甜乾蔥, 香草 $125
先來五個沙律, 魚塊配火箭菜...微溫的魚塊, 肉質滑溜!蔬菜整體都新鮮爽脆。



火灸吞拿魚, 椰菜花, 杏仁, 榛子油, 檸檬 $110









朝鮮薊
, 蠶豆, 橄欖油, 麵包粒, 香草醬 $65

洋葱, 朁豆, 雅支竹, 芝士及麵包粒混和橄欖油, 配塔較為特別!



意大利醃銀魚柳配半乾番茄
, 乾蔥, 檸檬香草汁 $85

罐頭鹹魚仔配蕃茄乾火箭菜, 蕃茄乾味道濃郁, 開胃醒神, 鹹魚仔帶鹹香, 亦無想像中的鹹, 伴麵包吃是不錯。



法邊豆
, 羊芝士, 合桃, 白葡萄醋 $80

五款沙律中個人喜歡以蔴醬作調味的, 味道最為凸出, 豆角, 鮮車厘茄, 合桃, 水牛芝士, 美味!


 



烏魚子手搓粉, 檸檬香草, 特級香榜橄欖油 $185
烏魚子長通粉, 烏魚子色澤金黃, 乾身鹹香, 開口的長通粉軟硬適中, 有咬口, 開口的長通粉均勻地沾上調味及香草 。



銀魚柳雞蛋伴乳清芝士 $60



牛乳芝士, 意大利甜乾蔥, 風乾火腿 $70



藍青口, 白酒, 洋蔥, 香草 $125
藍青口肉細, 鮮味欠奉, 亦overcook。



羊芝士意粉 $110
簡簡單單的意大利粉, 芝士雀巢, 外層香脆, 混和意大利吃, 滋味!



燴意大利肉丸配米型意粉 $95
不是意大利飯啊! 這是意大利粉粒粒配肉球, 意大利粉粒煙煙韌韌, 醬汁酸中帶微辣, 食完再食, 肉球肉質不會過鞋, 略為稍鹹!



哈哈...到甜品環節, 大家又會幾瘋癲呢~~~

意大利芝士杯 $60
杯上的Tiramisu, 拿起有少少 '朗朗' 下的感覺, 質感偏向流質, 入口香滑, Mascarpone Cheese和特濃咖啡, 口裡留有餘香!大家忍手無Encore!










香桃, 雲呢拿忌廉, 杏仁杯 $60
杏片忌廉蜜桃, 蜜桃爽甜大塊, 不似罐頭貨式。



意大利雪糕 $40
要晒4款雪糕!XTC出品~~~ 紅色跑車是否帶著神秘呢?!



開來杏仁雪糕, 士多啤梨雪芭, 顏色趁到絶啦~~~~~~~



再來是朱古力和香蕉, 立時士多啤梨雪芭備受冷落, 香濃的朱古力跑出, 最後五位吃了六杯, Encore了!!





意大利曲奇 $35



脆餅乾身, 以杏仁味最強烈, 咖啡伴侶~~~



Caffe Latte $30



Mocha 500 $30

睡前一杯咖啡~~~

雖然食物屬輕宜, 6個人share 5個沙律、2個麵包、1個青口、2碟意粉、3份甜品及6杯雪糕, 不過份吧!大家也吃得非常滿足!







 

1 則留言:

  1. 爆大冷, 文迪第一個交功課!
    [Yan回覆02/22/2013 00:08:46]真係好快手, 我都未得閒搵返食物名呀~~
    [Oli回覆02/21/2013 15:44:46]好快手丫
    我都唔知D食物名呢
    [版主回覆02/21/2013 12:01:39]咩呀!我都係Hea寫, 又吾知食物名

    回覆刪除