2013年2月18日 星期一

CEO order





過著剩餘悠閒的數天, 同CEO吃過早餐, 買埋餸就攪掂晒, 點知中午過後, 接到CEO order話要飲湯, 又要再落街, 吾知其他家庭主婦係咪咁既呢?

到最頭痛既時候, 吾知煲咩湯?瓜湯又怕涼, 藥材湯CEO又未必鍾意, 打電話比Mother!--->>蓮耦栗子章魚眉豆赤小豆, 媽媽話蓮耦補血喎(Thank you~~Mother), 煲左約2小時, 起晒沙, 應該都差不多。




CEO都滿意個湯, 好彩落左半隻章魚咋, 盬都吾駛落, 夠晒味呀!!



晚餐三餸一湯, 湯和餸都有粟子, 湯不是預料之內, 湯就用天津粟, 栗子冬菇炆雞就用板栗, 我揀緊既時候, 有個太太教我話用板栗腍D, 哈哈!!  就係咁搣左成磅栗子皮



煮多碟餸比CEO帶飯, 鯪魚釀豆腐卜

2013農曆年後, CEO有好消息,哈哈!又可以出去食好野~~~

4 則留言:

  1. CEO真係好有口福丫~~~

    BTW, 八卦有咩好消息呀? 食好野帶埋我地喎, haha
    [Yan回覆02/20/2013 23:12:27]又要高歌「唯獨你是不可取代~~~~」
    [Oli回覆02/20/2013 11:14:12]都話冇人代替你地位
    [Herbert回覆02/20/2013 10:28:47]CEO無得做CEO就真!
    [Oli回覆02/20/2013 09:20:13]CEO真係升做CEO呀?
    [版主回覆02/19/2013 23:23:02]已悄悄回覆你

    回覆刪除
  2. Mandy妳真係好老婆,如果我買晒餸Thomas才話要飲湯,我彩佢都傻
    我都好鐘意食栗子㗎,幾時煮俾我地食呀
    [Oli回覆02/20/2013 11:15:35]CEO你要錫Mandy多D啦
    [版主回覆02/20/2013 10:30:40]其實飲多D湯滋潤下都好既, 這幾天呆在家嘛!
    家常便飯啫, 人少少就得, 見你煮大食會, 不得不服~~
    [Herbert回覆02/20/2013 10:28:30]CEO真係麻煩友!

    回覆刪除
  3. 色香味俱全呢! 有機會真要試試你手勢
    [版主回覆02/24/2013 21:51:34]都係家常便飯啫, 你的焗餅真的好過很多餅店呢

    回覆刪除
  4. 真係好老婆! CEO 汁倒
    [版主回覆02/24/2013 23:40:31]客氣客氣

    回覆刪除